katalogi kde

Krzysztof Mrozowicz krzysztof at mrozowicz.eu
Mon Sep 4 00:14:57 CEST 2023

Hej,
w ramach ostatniej aktualizacji ka5-akonadi-contacts zniknął katalog
/usr/lib64/qt5/plugins/pim5/kcms. Okazuje się, że wymaga go sporo
innych pakietów, a że w PLD (nie wiem jak w innych dystrybucjach)
katalogi stanowią o zależnościach między pakietami to nie można raczej
dowolnie dodać tego katalogu do jednego z pozostałych pakietów go
wymagających. Można ewentualnie do każdego z nich, co też jest wg mnie
takim sobie pomysłem. No i ewentualnie można go dodać do
kde-common-dirs (albo kf5-dirs?).

Niech mi ktoś powie jak to najlepiej ugryźć, proszę.

--
Krzysiek