PLD-doc/book/pl_book__uslugi/pl_uslugi_nat.sec

Łukasz Gandecki 'gozda' gozda w pstryk.net
Pon, 29 Mar 2004, 09:53:41 CEST

Dnia pon 29. marca 2004 09:48, gozda napisał:
> Author: gozda
> Date: Mon Mar 29 09:48:40 2004
> New Revision: 3835
>
> Added:
>    PLD-doc/book/pl_book__uslugi/pl_uslugi_nat.sec
> Log:
> - Dodany po przepisaniu tekst ChomAra o NATowaniu

Proszę o poprawki, przepisywałem w pośpiechu i nie mogłem zrobić pełnego
'remasteringu'.
Przy okazji nie miałem za bardzo jak przelecieć tego xmllintem skoro 'zwykli'
nie mogą dopisywać do dokumentu, a nie chciałem za dużo kombinować, więc nie
bijcie.

--
Pozdrowienia,          | JID: gozda pstryk net
Łukasz Gandecki 'gozda | http://pstryk.net