ModInfo 0.1.1 (fwd)

Piotr Grochowski pager w pld.org.pl
Sob, 17 Kwi 1999, 17:47:20 CEST

On Fri, 9 Apr 1999, Paweł Gajda wrote:

> Nie była mi wcześniej potrzebna :-P
> Tobie natomiast by się przydała wcześniej, dlaczego nie poszukałeś?
Proste: siedzę na modemie. Jeżeli bym chciał szukać po sieci wszystkiego
co potrzebuję, to rodzice nie daliby mi więcej do Inetu się łączyć za
rachunki....

[...]
> Zobaczysz, jak skończę ;-) Nie będę się rozpisywał. Chodzi tylko o
> to, że to IMO musi zrobić 1 człek.
OK. Czyli dobrze rozumiem? Modinfo > /dev/null, a zrobieniem z modułami
zajmiesz się już ty?

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
 /\___/  e-mail: pager w pld.org.pl, pager w dione.ids.pl, \___/\