ModInfo 0.1.1

Piotr Grochowski pager w pld.org.pl
Pią, 2 Kwi 1999, 19:26:46 CEST

On Thu, 1 Apr 1999, Paweł Gajda wrote:

> Tak, sugeruję zastosowanie do tego kunfa, może obejrzyj go i powiedz
> co o nim sądzisz ?
Ty to chyba robisz specjalnie....
Widzę, że już zdecydowałeś, że do tego będzie kunf, więc nie bardzo wiem,
po co ci moje zdanie... Na drugi raz, jeżeli masz zamiar coś takiego
szukać, to daj mi znać wcześniej - znów niepotrzebnie straciłem przez
ciebie masę czasu...

> Wygląda na konf. serwera, da się to załatwić z adminem?  Może jakieś
> osobne konto ftp_rw? Serwer jest jednak potrzebny.
Zaraz pójdzie list do lcamtufa.

> Jak zapewne pamiętasz, uzgodniliśmy, że zrobisz
> ,,funkcje analogiczne do *mntent'', czyli sam parser.
>
> Jeżeli robisz zczytywanie całej listy i wyszukiwanie to IMO trzeba
> także zrobić od razu resztę, czyli zarządzanie załadowanymi modułami,
> etc (nie będę się rozpisywał, obejrzyj rhinsta).
Po pierwsze - jedno nie wyklucza drugiego. Co ma wczytanie całej listy do
zarządzania modułami? W naszej sytuacji nie wiele.
Po drugie - czy ciągle musisz się sugerować rhinstem? Coś nowego nie
koniecznie musi być gorsze od rh.

> IMHO to musi robić jeden człowiek, a ja to już zacząłem i np. niezbyt
> podoba mi się trzymanie danych o modułach w tablicy, lepszy do
> tego celu będzie hash.
Po pierwsze - nie wiem, co to hash.
Po drugie nie miałem zrobić samego parsera, tylko coś do ,,łatwego
zarządzania nimi [danymi o modułach - mój przypis''. A więc nie wiem,
czemu ty zacząłeś to robić, skoro ja miałem się tym zająć.

PaGer

--
                _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
  ()_()   /\___/  e-mail: pager w pld.org.pl, pager w dione.ids.pl, \___/\  ()_()