cvs(up)

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 20 Kwi 1999, 23:52:49 CEST

Ciągnąc wątek cvs, proponuję:
- zrezygnowanie z cvsa na dione
- zrobienie na dione slave-cvs'a repoz. pld, umożliwi to nam
  szybki dostęp read-only, zapis będzie się nadal odbywał do
  cvs.pld.org.pl
- wrzucenie całości źródeł inst. do repoz. pld

Zalety powyższego:
- odpada adm. csvem
- odpada męczenie admina dione
- wydaje mi się, że $ cvs update jest w praktyce dużo częściej
  wykonywane niż $ cvs commit i korzystanie z cvs w Gdańsku nie będzie
  tak uciążliwe.

- i wreszcie: mogę to zrobić :-) Zwyczajnie nie będę
  raczej w stanie zająć się jeszcze adm. cvsem, a innych chętnych
  do tego brak.

W przypadku ,,braku łączności''(jak u Piotrka) z cenzorem pozostaje
zawsze at czy nohup, można też - o ile ktoś by miał chęć - pokusić
się o zmontowanie jakiejś dziwnej bramki (mail->cvs?).

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl