ModInfo 0.1.1 (fwd)

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Śro, 21 Kwi 1999, 20:40:50 CEST

Date: Fri, 2 Apr 1999 22:58:33 +0200 (EEST)
From: Paweł Gajda <mis w k2.net.pl>

Chciałbym, żebyś go obejrzał(sam do końca jeszcze tego nie zrobiłem),
i - jeżeli nie będziesz miał zastrzeżeń - przerzucił stworzone pliki
na ten format. Reszta pozostaje i tak do zrobienia:

- program/skrypt sprawdzający te pliki znaczeniowo(składniowo już
  jest)
- skrypt wyciągający opis modułów z /Documentation/Configure.help
- README z instrukcją obsługi tego interesu
- może jakieś udoskonalenie kunfa?

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl