BUGs in installer

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Śro, 21 Kwi 1999, 20:01:25 CEST

[środa, 21 kwiecień 1999], Jacek Smyda napisał(a):

> Hej!
>
> Wczoraj próbowaliśmy ze znajomym zainstalować PLD z CD uruchamiając
> dyskietkę z instalatorem. (Od Pawła Gajdy)
>
> Instalator wyłożył się w trakcie wczytywania pakietów jakie znajdują
> się w tym katalogu, a następnie spróbował znaleźć zależności między nimi.

Wkońcu wyłożył się przy tym czytaniu pakietów (tocfile'a) czy nie ?

Z którego rpm'a były to pakiety? Zachowałeś jeszcze gdzieś plik z logami
(debug.log czy jakoś tak)? Jeśłi tak to podeślij (może być długie, więc
lepiej chyba na priv'a do mnie (rpmmen to moja działka))

I tak przy okazji postuluje domyślne właczenie LOG_DEBUG, przynajmniej w
wersjach alfa instalatora.

pawelk w pld.org.pl
http://www.ids.pl/~pkollegu  <- tu jest PePeSza (automat dla tłumaczy .pot'ow)