[pld-installer] Instalacja.

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Sob, 8 Kwi 2000, 19:43:06 CEST

[czwartek, 06 kwiecień 2000], Bartosz Waszak napisał(a):

> Czy ja w takim razie dobrze rozumiem to co się dzieje:
> - modul bootdisk -> ma byc podstawa dzialajacego na tym pakietu
> instalatora
> - wszystkie cechy prowizorki + wybor pakietow via pkgssel posiada juz
> installer, tylko trzeba to po skladac do kupy.

Tak. i wiele więcej. Właściwie wybór pakietów i instalacja to już było dość
dawno (Pakiety z RH wybierały sie i instalowały bez problemów).

> Obecnie uzywa sie tocfile -> czy moznaby to zrobic w debianowy sposob,
> miescil by sie ten tocfile na CD, i na FTP. Najpierw pkgssel sciaga
> sobie plik -> dalo by mozliwosc przegladu listy rzeczy do sciagniecia
> itp, jak dselect.

Dokładnie tak jest to zrobione. A frontend jako samodzielny program -
pomyślimy, pomyślimy.

> Moznaby wtedy wydzielic pkgssel i puscic jako pakiet, ktory by pelnil
> funkcje front-end'a na rpm. W koncu daloby to tez latwa mozliwosc
> upgredowania systemu bez potrzeby uruchamiania instalatora jak w RH.
>
> Jesli to tak ma wygladac to mnie utwierdzcie w tym ;-)), Jesli nie, to
> to jest moja sugestia jako bylego debianowca ;-)).

Włąściwe masz racje. (Chyba że cię źle zrozumiałem).

PS. Pisze serwer HTTP/1.1 na zaliczenie Porgoramowania w C. Jak macie jakieś
fajne pomyśły, to dajcie znać.

pawelk w pld.org.pl
http://home.elka.pw.edu.pl/~pkolodz2