[pld-installer] Burak

Pawel Kolodziej P.Kolodziej w elka.pw.edu.pl
Wto, 20 Cze 2000, 10:41:05 CEST

On Tue, Jun 20, 2000 at 09:59:11AM +0200, Pawe? A. Gajda wrote:
> poniedzia?ek 19/06/2000 19:01:50, Pawe? Ko?odziej:
>
> Jest mowa ;-) Zmienna jest ustawiana w iointf_init() i zerowana w iointf_done().

ops.. Pochranilo mi sie jak dziala assert. W tejlini iointf_name powinno
miec wrtosc NULL, wtedy to przejdzie. Tak ? Jsli tak, to poprostu cos misie
porobalo. Chyba mialemwczorajj zly dzien.

> Tzn?

Chyba mialem wczoraj zly dzien. Musze sprobowac jeszcze raz (chyba wiem co
ylo zle, ale powiem dopiero jak spawdze :)

BTW. robisz cos w temacie instalator? (kolejna gwiazdka zbliza sie duzymi
krokami :)

--
Pawel Kolodziej
pawelk w pld.org.pl