wuch

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Śro, 22 Lis 2000, 11:26:08 CET

Dnia Wed, Nov 22, 2000 at 11:10:04AM +0100, Tomasz Witek napisał(a):
> Z nowym RPMmem (?) nie kompiluje mi sie wuch. Moze ktos zajrzec ?
> Wypada na:
> gcc -DPACKAGE=\"wuch\" -DVERSION=\"0.6\" -DSTDC_HEADERS=1
> -DHAVE_RPM_HEADER_H=1 -DHAVE_NEWT_H=1 -I. -I. -I/usr/include/rpm/
> -I../pkgssel -I../newt-addon -I../other -g -O2 -Wall -Werror
> -Wp,-MD,.deps/srcget.pp -c srcget.c -o srcget.o
>
> cc1: warnings being treated as errors
> srcget.c: In function `getPackagesList':
> srcget.c:84: warning: implicit declaration of function `fdSetFdno'
> make[2]: *** [srcget.lo] Error 1

tia. niejaki Inglod (przepraszam jesli to byl ktos inny) juz mi to zglaszal.
Z pobieznych (bardzo) ogledzin wynika ze powodem jest niedyspozycja
psychofizyczna panow z RH ktorzy  wypuszczali rpm'a 4.0. Tzn. czesc prototypow
poprostu
wyleciala z /usr/include/rpm/* mimio ze jest dalej uzywana w samym libie.
Jedynym rozwiazaniem jakie jestem w stanie naszybko wymyslic (do niedzieli
wogole nie dysponuje wolnym czasem) jest "hamksie" dodanie prototypu tej
funkcji (i ewntualnie innych o ktore bedzie sie plul kompilator) do plikur
src/rpmmenlib/rpmmen.h (prototypy mozna wzias c np. ze starego rpm-devel'a ,
i porwnac z tym co jest aktualnie jest w libie.

PS. z pobieznego sledztwa wynika ze bedzie wiecej takich funkcji :(

---
Pawel Kolodziej