instalacja PLD

Wojciech Arkita Wojciech_Arkita-AWA003 w email.mot.com
Wto, 28 Lis 2000, 11:07:21 CET

> <ciach>
> wiem na

> hmmmm no coz mam ten sam problem i nie jest to kwestia tego ze instalator
> nie chodzi tylko tego ze bootkietka jest zwalona
> to co sciagnalem poprzednio (gdzies dwa miesiace temu - z jadrem 2.2.16-7)
> dzialalo na luziku to co sciagnalem 21.11.2000 z jadrem 2.2.17-11 niestety
> nie pozwala zamontowac CD-ka - najprawdopodobniej jadro uzyte w bootkietce
> nie ma obslugi iso9660 (jesli sie myle poprawcie).
>
> Z kolei z instalacja na "starego" PLD-ka (tego z jadrem 2.2.16-7), ktorego
> [...]

Ciekawa chistoria :))
Mysle jednak ze nie bede polecal moim kolegom ktorzy chcieliby dowiedziec
sie co to jest linux PLD. Zastanawiam sie czy uda mi sie zupgradowac RH
7.0 z wersja jadra 2.2.16 przy pomocy sciagnietych tydzien temu pakietow z
PLD

W zasadzie to zalezy mi tylko na polskich literkach na konsoli i w X-ch i
zeby np jak drukuje spod netszkapy albo lynxa byly tez drukowane polskie
literki zamiast krzaczkow.

 --
Wojciech Arkita
SQTD Tools Administrator