[unattended pld deploy procedure]

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 2 Kwi 2001, 22:29:50 CEST

Dnia Mon, Apr 02, 2001 at 09:16:02PM +0200, Michal Margula napisał(a):

> na dwóch konsolach wuch (nieprzespana noc ;>) i rpm na trzeciej...
> no i pusta baza, zostało mi tylko Packages, a reszta sie wyzerowała :)
> da się coś odzyskać?

Spoko. da sie. Nie panikuj. Po pierwszr kopia zapasowa (zrób).
Moze pomoże rpm --rebuilddb.
Po drugie rpm -qa > plik. Po trzecie rpm -Uhv --justdb <duzo pakietow>
Po czwarte płomienny uśmiech.

pawelk w pld.org.pl
I edycja konkursu na dobrą radę -- ,,WUCH 2001'' wciąż trwa
!!!    A T R A K C Y J N A   N A G R O D A  C Z E K A   N A   C I E B I E    !!!