Władza dla ludu czyli jak budować bootkietkę bez roota!

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Czw, 5 Kwi 2001, 21:12:39 CEST

Cześć,

Trzeba zainstalować genext2fs (jest na ftepie)
i normalnie z usera:
cd SPECS
./builder -bb bootdisk.spec

Pewnie będzie potrzebne jeszcze trochę narzędzi
z BuildRequires

Nie gwarantuję sukcesu; u mnie na przykład wali się
na kompilacji prowizorki, ale najważniejsze rzeczy
powstają wcześniej (bootdisk.img addons1.img i addons2.img)

Bootkietka zrobiona z bootdisk.img odpala się (w każdym razie u mnie ;) ).
Jeszcze nie próbowałem testować instalacji.
Potencjalne problemy mogą być z devami, są teraz inaczej generowane.

Zapraszam do testowania!

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)