poldek: --install-dist=katalog nie działa

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pią, 27 Kwi 2001, 11:02:18 CEST

Cześć,

Próbuję wykorzystać poldka do instalacji systemu w katalogu 'dest' bez
chroot, niestety mimo podania --install-dist=dest, pakiety instalują
się normalnie w "/".  Strace pokazuje że jedynie baza rpmów jest
wykorzystana z 'dest' (początkową bazę wcześniej stworzyłem w tym
katalogu)

Ktoś jest władny to poprawić?
Jak nie to ja się zabiorę, proszę tylko o jakieś naprowadzacze.

Pozdrawiam,
Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)