Opiniowanie pakietow -- baza danych i nie tylko

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 4 Lut 2001, 12:07:01 CET

Dnia Sat, Feb 03, 2001 at 11:25:38PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):
> On/Dnia Sat, Feb 03, 2001 at 10:45:43PM +0100, Paweł Kołodziej wrote/napisał(a)
> A ja tylko przypomnę, że jak coś ma być sieciowego to _musi_ koniecznie
> ,,rozumieć'' ipv6 (poza ipv4 oczywiście ;).

Ja tak zapytam z czystej ciekawości: jak kształtją się sznse, że w
najbliższym 10 leciu ipv6 stanie się powszechnym standartem (powiedzmy, że
30% ruchu w internecie będzie szła po nim) ?
AFAIK to obecnie, nawet jak bym bardzo chciał, to przez TPSA nawet do
6-bone sie nie dostukam :(

> Wuch (a dokładniej liby z których
> korzysta) np. pod tym kątem do poprawki będzie musiał powędrować.

dokłanie do tylko rpmlib (jeśli tego jeszcze nie umie -- nawet tego
nie wiem).

> I tak dalej...

...bez konca... potem ipv8, ipv16, ipv32, ipvXX...i tak dalej (az ktos
wymysli ipvDYNAMICZNIE_ZMIENNY).

pawelk w pld.org.pl
,,O ile nam wiadomo, komputer nigdy nie popełnił niewykrytego błędu.''
                                                 -- Weisert