wuch + twin = nowa jakosc ?

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pią, 23 Lut 2001, 23:53:54 CET

Dnia Fri, Feb 23, 2001 at 03:06:08AM +0100, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> On Fri, 23 Feb 2001, Paweł Kołodziej wrote:
> [..]
>
> 1) Owszem.
> 2) Jasne.
>
> Proponowałbym niemniej w możliwie dobry sposób wykorzystać CVS. To znaczy
> żeby ewentualne przeróbki pod kontem twin nie blokowały birzącego
> develpmetu który może sobie spokojnie zmierzać w kierunku punktu w którym
> z twin się zleje.
> Proponowałbym poprostu zmiany do twin robić poprostu na branchu bo jeszcze
> kilka innych rzeczy do zrobienia w tym co mamy jest możliwe. Np. nranch
> [...]

OK. tylko trzeba się  liczyć z tym, że dotychczasowej gałęzi będą
jedynie poprawiane jedynie grubsze błędy -- nie ma sensu grzebać w czymś
co za jakiś czas zostanie praktycznie zaorane.
To może lepiej rozwój dotychczasowego prowadzić dalej w branczu OLD ?

> Nic nas nie pogania (po za nami samymy).

I ty to nazywasz "nic". Ja już nie mogę się doczekać (pewnie malekith też
;)

> Lepiej jeszcze z pięć minut
> zastanowić się jak rozegrać pewne szeczegóły organizacyjne zanim zaczna
> się faktyczne zmiany.

Jasne. Przed "waleniem w klawisze" trzeba będzie to dokładnie przemyśleć.
Pewnie było by fajnie gdyby udało się autora twin jakoś zangażować w jego
dalszy rozwój w pożądanym kierunku.
Myślę że za pare dni przedstwaie moją wizje świata.

Ponieważ twin prawdopodobnie dośc silnie zmieni budowe wuch'a dalszy
rozwój klienta mop'a (opiniowanie pakietow -- BTW konkurs na nazwe wciąż
otwarty) będzie musiał poczekać, aż się sytuacje wyklaruje. "World
domination deadline" trzeba będzie przesunąć o kilka tygodni...

pawelk w pld.org.pl
,,O ile nam wiadomo, komputer nigdy nie popełnił niewykrytego błędu.''
                                                 -- Weisert