Wuch dupa

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 25 Mar 2001, 14:47:43 CEST

Dnia Tue, Mar 20, 2001 at 11:18:46PM +0100, Lukas Dobrek napisał(a):

> Wuch z godziny 23:00 20.03 sie wpetal w jakas petle zaleznosci.
> Nie wiem czy to to o czym pisal pawelk. Ale w debug.log
> jest
> * unsatisfied dependence
> * * unsatisfied dependence
> * * Next step
> * * 1 added libwmf as a consequence of dependecies
> * * 2 added libwmf as a consequence of dependecies
> * * 3 added libwmf as a consequence of dependecies
> * * 4 added libwmf as a consequence of dependecies
> * * 5 added libwmf as a consequence of dependecies
> * * 6 added libwmf as a consequence of dependecies

> [...]

:( Sprubój jeszcze raz: najnowszy wuch (z cvs) i rpm z _nowym_ patchem
rpm-suggestions.patch (nie jest obecnie standartowo włączany w rpm'a)

pawelk w pld.org.pl
I edycja konkursu na dobrą radę -- ,,WUCH 2001'' wciąż trwa
!!!    A T R A K C Y J N A   N A G R O D A  C Z E K A   N A   C I E B I E    !!!