Port instalatora na alphę

Tomasz Orzechowski tomek w lj.pl
Czw, 11 Paź 2001, 11:32:43 CEST

Witam.
	Ostatnio poruszono na grupach temat portowania instalatora na
inne architektury. W tej chwili mam dostęp do 2 komputerów z procesorami
alpha: na jednym (silniejszym) jest już PLD (migracja z RH), drugi czeka
na wywalenie NetBSD czyli jest potencjalnym poligonem do testów.

Pytanie: od czego zacząć? Szczerze mówiąc nie mam pojęcia w co ręce
włożyć. Oglądałem to, co jest w repo i na tym na razie się skończyło.
Czy mógłby ktoś w kilku punktach przygotować procedurę portowania
instalatora (może przy okazji znajdzie się chętny zrobienia tego na inne
architektury)?

Pozdrawiam
--
Tomasz Orzechowski