poldek: vfjuggle bez głosu

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 5 Wrz 2001, 15:18:08 CEST

klakier w pld.org.pl (Rafał Kleger-Rudomin) writes:

> Witam!
>
> Testuję zmienianie płyt w poldku.
> Problem jest taki, że w momencie kiedy powinna nastąpić zmiana płyt,
> vfjuggle zwisa (S). Jak przerwę i odpalę go ręcznie z takimi samymi
> parametrami jakie pokazuje 'ps' jest wszystko ok.
> Podejrzenie jest więc takie że skrypt uruchomiony spod poldka ma problem
> z pisaniem na terminalu i zostaje zastopowany.

Spróbowałem z nowszym poldkiem (0.15.5) - jest lepiej tzn nadal
nic nie wyświetla ale też nie zwisa (przyjmuje "wpisany na ślepo" Enter
z klawiatury). Natomiast zupełnie dobrze działa z -v.

Podobnie jest kiedy spod vfjuggle używam dml - wyświetla tylko z -v

Pozdrawiam,
Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)