poldek: vfjuggle bez głosu

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 5 Wrz 2001, 23:20:40 CEST

Paweł A. Gajda <mis w k2.net.pl> writes:

> OK, poprawię to.

Dzięki.

Jeszcze jedno - poldek do każdej linii pochodzącej od vfjuggle
dokłada "vfjuggle:". Nie byłoby to może takie złe gdyby nie to że
zrobiłem vfjuggle z użyciem dml. Dml na zakończenie produkuje
sporo pustych linii na stdout (chyba żeby "przewinąć" ekran).
W efekcie dostaję serię mało estetycznych linii składających się
z samego "vfjuggle:"

Czy można z tym coś zrobić?
IMVHO to poprzedzanie linii nie jest ani ładne ani potrzebne.

Pozdrawiam,
Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)