Instalacja multi-cd

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Czw, 6 Wrz 2001, 16:21:21 CEST

czwartek 06/09/2001 15:40:00, Rafał Kleger-Rudomin:

> Czołem!
>
> Instalacja multi-cd już działa. Jak tylko Paweł zrobi drobną poprawkę
> do poldka będzie można wygenerować nowe iso.

To raczej nie wcześniej niż po niedzieli -- chcę poprawić parę
znalezionych błędów, dołożyć używanie /etc/poldek.conf, itp.

> Jest jeszcze pewien problem: mianowicie podczas testów instalowania
> dużej ilości pakietów, poldek każe przekładać płyty parokrotnie:
[...]
> Poza tym dopóki sprawa rozchodzi się tylko o basesystem, to podwójne
> wywoływanie poldka powinno działać. Jednak jak ktoś zacznie kombinować
> z innymi cudactwami (np przenieśmy gnome/kde na osobny kompakt itp)
> to znowu zacznie się problem.
>
> Jakieś pomysły?

Wrzucenie pkgsplit.conf z priorytetami gdzieś na pierwszą płytę + mała
przeróbka poldka żeby tego używał także przy install-dist.