sciaganie pakietow przez instalator

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 17 Wrz 2001, 14:38:47 CEST

On Mon, 17 Sep 2001, Michal Moskal wrote:

> /me by bardzo chciał strace zobaczyć...
> trzeba chyba będzie o to autorów parteda męczyć

Teraz to jest juz niemozliwe... zrobie to jak dostane nowy dysk - w
chroocie poszcze...

BTW - nasz fdisk tez nie potrafi robic partycji na tym raidzie :) Musialem
sobie specjalnie popatchowanego posciagac binarke - a patch'a nie potrafie
przystosowac (any chetni?)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...