mis: installer/poldek conf.c main.c...

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 12 Wrz 2001, 20:28:23 CEST

On Wed, Sep 12, 2001 at 07:39:42PM +0200, Paweł A. Gajda wrote:
> środa 12/09/2001 18:24:26, Rafał Kleger-Rudomin:

> Zapomniałem o tym i przedwcześnie wrzuciłem 0.15.6. Posiedzę dziś
> jeszcze nad tym (w ogóle manipulacje verbosem są nieco skopane).

To ja jeszcze poproszę o to, żeby poldek przy --upgrade-dist -v
wypisywał nazwy instalowanych pakietów (teraz jest tylko #####...
i % zaawansowania). Dzisiaj mi się serwer wyłożył w środku upgrajdu
i nie mogłem określić pakietu na którym się wywalił. W końcu do tego
jednak doszedłem: isapnptools było w bazie w dwóch wersjach (rpm nie
zdążył w pełni odinstalować starej). Całe szczęście że baza ocalała.

Pozdrowienia,
        Jacek