raid...

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 15 Wrz 2001, 02:48:38 CEST

On 15 Sep 2001, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
> Hmm, może udałoby się zakładać urządzenia w momencie jak są potrzebne?

To byłby ideał - i rozwiązałby chyba wszystkie problemy z node'ami

> uname -a

Chodzi mi o architekture sciaganych pakietów zaraz po uruchomieniu. Jest
i386. Miło by było, żeby to uname robił w momencie startu setup

> Hmm, powinien.
> Czy ten drugi jest też PCI?
> Jeśli tak to trzeba "ściągnąć" jego numerki z szyny i dodać do bazy.
> Chociaż zaraz, to są kontrolery hwraid? Napisz coś więcej o sprzęcie.

Mylex (jako karta)
Adaptec na plycie (wykrywany)
jakis (TM) IDE - plyta intela, wiec to jakis intel....

Po zastanowieniu stwierdzam, ze nie mial czego wykrywac :))

> ee tam :) trzeba tylko dopisać

ano... ;)

> ???? przeca jest

System plików partycji:
swap
ext2
md

koniec

> U mnie wygląda to tak samo a działa. Zobacz czy jest na dyskietce
> (ona jest dosowa) plik config.tgz
> A na przyszłość dodałem komunikat o pomyślnym zapisaniu :)

I tak będzie gut :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...