poldek: upgrade który zawsze wychodzi

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Czw, 20 Wrz 2001, 18:33:05 CEST

wtorek 02/01/2001 22:20:20, Jacek Konieczny:

> Próbowałeś "--greedy --mercy"?
> Jeśli to nie pomoże to masz pecha.

Na mozzille nie pomoże -- te pakiety są po prostu wadliwe.
BTW to chyba tylko Ty masz na tyle mocne nerwy, żeby używać upgrade-dist :-)

> Takiej opcji o jaką prosisz chyba nie ma. Ale ja wolałbym jej nie mieć,
> jesli byłaby jakakolwiek możliwość, że przez przypadek jej użyję :-)

Poza tym jest to łatanie błędów w pakietach, więc IMO
to raczej tam to trzeba poprawiać.

Ogólnie rzecz biorąc ciężko zapewnić płynne upgrady PLD...nie za bardzo
chce mi się rozpisywać -- będzie okazja w piątek/sobotę to obgadać.