kloczek: bootdisk/batch-installer poldek-iso.priority

Czw, 2 Maj 2002, 20:31:00 CEST

On Thu, 2 May 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Nie. Moje zainteresowanie iso skończyło się z chwilą, kiedy człowiek
> którego namówiłem na PLD w końcy je zdołał zainstalować. O opinii jaką
> sobie w międzyczasie o PLD wyrobił wolę nie wspominać.

I miał na to wpływ rozmiar obrazów iso ?
Michał pls gadaj po ludzku :>
Tak czy inaczej jeżeli także nie wspomnisz o tym co powodowało negatywną
opinie u tego człowieka tym co robimy to także nie będziemy mieli szans
tego poprawić.

kloczek