installer

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Czw, 9 Maj 2002, 18:14:49 CEST

czwartek 09/05/2002 17:01:33, Michal Moskal:
> On Wed, May 08, 2002 at 11:59:37PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[...]
> Ash i dml pewnie dlatego, że poldek zostawił otwarte. Paweł, da się coś
> z tym zrobić?

Zwalone vfjuggle; łata:
$ cvs diff -u -r 1.6 -r 1.7 vfjuggle

Nie testowałem, ale powinno pomóc.

> Nie znana (do niedawna nie trzeba było zmieniać płytek... chyba zresztą
> zaraz wrócą -2 entries).

Mogą spokojnie.

BTW Warto zrobić upgrade do 0.17.4 w instalatorze, co prawda nikt
nie krzyczał jeszcze, że mu instalator robi segfault, ale to kwestia
czasu.