pcmcia

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 23 Maj 2002, 18:07:40 CEST

On Thu, May 23, 2002 at 05:22:47PM +0200, Blues wrote:

> Nic się nie załadowało - przecież nie było sieci (sprawdzałem - nie było
> interfejsów podniesionych).
>
> A czy czasem dd nie ma na dysku?

Well... jest, jest też cat. Ale to są narzędzia których przypadkowe
użycie do skasowania mbra jest mało prawdopodobne. Stąd moje
zdziwienie...

> Ale to kumpel... I pewnie jeszcze informatyk...

No niby tak... Ale nie miałem innych zający doświadczalnych ;)

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h