poldek, diffy

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Sob, 25 Maj 2002, 01:04:54 CEST

On Fri, May 24, 2002 at 06:43:29PM +0200, Paweł A. Gajda wrote:
> Odpowiem tutaj:
Dzięki, prawdę mówiąc myślałem że nie będzie ci się chciało tego wycinać
ze zwrotki i miałem posłać ponownie. Dzięki.

> Wszystko co potrzebne do instalacji (w tym lista plików) + opisy.
> Polecam dostęp przez HTTP, będzie, zwłaszcza na wolnych modemach trochę
> szybciej niż przez FTP.
Pozwól że podrążę. Czy to oznacza, że jeśli nastąpiła zmiana EVR
pakietu, to w nowym diffie jest opis, listy plików, provides i requires
dla nowego pakietu? A jeśli tak, to czy takich informacji nie dałoby się
przekazywać różnicowo? Tzn. diff zawierałby informacje:
- zmieniła się wersja pakietu X z evr1 na evr2
- do listy plików pakietu X doszły pliki ... a ubyły pliki ...
- to samo dla list provides i requires
Czy coś takiego wogóle jest do zaimplementowania (a może już tak jest?)?

> Planuję zmienić format packages.dir.gz na jakiś hash. Będzie wtedy możliwe
> rozdzielenie opisów od reszty no i będzie moża odchudzić diffy. Obecny
No to byłoby świetne. To była pierwsza rzecz, jaką zaproponował kolega,
z którym o tym rozmawiałem. Ja z obecności opisów korzystałem tylko raz,
tak że wolałbym ich nie ściągać bez potrzeby.

> Ale to dopiero za jakiś czas, aktualnie mam go za mało.
Rozumiem cię... jest po pierwszej, jutro muszę wstać o siódmej, a chcę
jeszcze coś zrobić... momentami już mi odwala z niedospania... we wtorek
przespałem laborkę i teraz mam problem... :(
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--