[MBT] new entry in pkg installer "dont see an ide disk"

Śro, 2 Paź 2002, 10:50:18 CEST

> Czyli raz załadowałeś ide-probe-mod i nie było partycji i załdowałeś
> drugi raz i już były? IMHO albo coś pomyliłeś, albo masz problemy ze
> sprzętem.

Niekoniecznie. Moduly ide sa wrazliwe na kolejnosc ladowania.
Gorzej, jesli masz chipset nieintelowski, wlaczone autodma i w zlej
kolejnosci zaladujesz to mozesz
- dostac oopsa
- zablokowac sobie na amen porty ide uniemozliwiajac poc=nowna
  inicjalizacje.
Obsluga IDE w modulach jest, IMHO, niezle skopana i czesc kodu
odpowiedzialna za inicjalizacje nadaje sie do przepisania od poczatku.
Ale jakoz Martinowi sie to nie udalo...

  phone (48)(58) 347 14 61