swap na raidzie

Pią, 17 Paź 2003, 23:54:47 CEST

On Fri, 17 Oct 2003, Paweł Gołaszewski wrote:
[..]

> Ma sens i to bardzo duży.

Żadnego sensu to nie ma.
Swapy na kilku urządzeniach z tym samym priorytetem są funkcjonalnie tym
samym co swap na RAID. Więcej .. zrobiono to w ten sposób od poczatku żeby
to byłorozwiazanie wydajnościowe.
Różnica jest tylko taka że przy położeniu tego na meta dev wszelkie
odwołania do swap przechodzą przez dodatkowy kod.
Temat ten był wielokrotnie wałkowany na k-l.

Paweł .. widząc to co wypisujesz ostatnimi czasy dziwi mnie to że w tak
wielu tematach jesteś zielony jak szczypiorek na wiosne.

kloczek
PS. Już się wypisuję .. jakoś przez przypadek z tej listy się niewypisałem
:)