wsparcie dla pcmcia

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Sob, 6 Lis 2004, 08:37:49 CET

> Tak na gorąco uwagi odnośnie nowego instalatora.
>
> Podczas ładowania modułow pcmcia (z poziomu wizarda) otrzymuję:
>
> "
> Using /lib/modules/2.4.27/pcmcia_core.o
> Using /lib/modules/2.4.27/i82365.o
> insmod: unresolved symbol isapnp_find_dev
> *** running insmod i82365 failed.
> Something went bad.
> "

Sprawdzanie zaleznosci w modulach zostalo juz poprawione, tyle ze ta
wersja instalatora nie trafila jeszcze na ftp.

> Więc kombinuję, load_module isa-pnp, a następne
>
> # load_module i82365
> Using /lib/modules/2.4.27/i82365.o
> insmod: init_module: i82365: No such device
> #

A to juz nie wiem czemu nie widzi urzadzenia :/ Moze jakies parametry do
tego modulu sa potrzebne. Generalnie wiem natomiast, ze bootdisk pcmcia
raczej nie dziala poprawnie. Niestety nie mam jak tego zdiagonozowac i
poprawic, bo nie mam nic na pcmcia, a ty jestes pierwszy ktory poza
zgloszeniem faktu niedzialania napisal cos wiecej.

M.