Po instalacji na HDD - "read-only filesystem"

Tomasz Zdrojewski tom w oitbd.pl
Wto, 27 Lip 2004, 14:51:14 CEST

Witam

W Twoim liście datowanym 26 lipca 2004 (17:30:30) można przeczytać:

> Moze w /etc/fstab zamiast defaults wstaw rw? Chodz jednak powinno byc
> defaults i system powinien przemontowac z trybu ro w tryb rw przed
> startem demonow.

 Pomogło jak dodałem do /etc/rc.d/rc.sysinit

 "mount -n / -o rw,remount"
 zanim wystartował skrypt rc.live

 Niestety system sie zwiesza po wykryciu PCIMCA
 Mój sprzet to Toshiba Satelite 1800 - 354S

 Ma jakieś pomysły/doświadczenia... co z tym począć?
 Dzieki za wszelką pomoc.

 PS. Live z płytki odpala sie normalnie

--
Pozdrowienia,