Instalacja PLD na SCSI

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pon, 9 Kwi 2001, 12:46:59 CEST

On Mon, 9 Apr 2001, Leszek A. Szczepanowski wrote:

> Dziala, dzieki :) Oczywiscie ja glupi bym to
> recznie tak czy tak uruchomil, tylko zapomnialem
> na smierc ze przy SCSI trzeba pierwszy zaladowac
> scsi_mod.o :) a potem reszta juz dziala :)
---------------------
U mnie zawsze scsi_mod laduje modul sterownika,
np. aic7xxx.o , natomista trzeba recznie zaladowac
obsluge dysku (sd_mod.o).
----------------------
> Tak BTW - konieczny jest w PLD ten ramdisk?
----------------------
[ciach wszystko co potrzebne w jadrze]
----------------------
Wedlug mnie 'wolna wola', w koncu to Linux. ;)
> zabije za ten poglad:) No i zawsze bez ramdisku
> to 4 MB RAMu wiecej dla mnie :)
Tu sie nie znam, ale mam PLD na komputerze z 12MB RAM-u.
Wydaje mi sie ze ramdysk zajmuje pamiec do momentu
podmontowania roota.
pzdr
Stacho Pal