gdzie siX zgXasza bXedy?

Wojciech Łozowicki losiu_2 w go2.pl
Wto, 28 Sie 2001, 20:32:37 CEST

Dnia Tue, Aug 28, 2001 at 06:05:25PM +0200, Filip KaliXski napisał(a):

> Nie odpowiem Ci na pytanie, ale
> - a2ps już poprawiłęm (też mi się segfault robił, wyizolowałem winnego patcha (security-patch) i zakometowałem)
cieszę się, mam nadzieję, że teraz nauczę się drukować

BTW: przeczytałem trochę postów i wywnioskowałem z nich, że z mozilli
nie da się drukować poprawnie z pliterkami.jak z tym jest naprawde?

> - biblioteka wymagana przez WSoundPrefs należy do WindowMaker-libs, mi się zainstalowało bez problemu, rpm wyraźnie mówi, że potrzeba WM-libs
nie umiem sprawnie grzebać w specach, w ogóle korzystać z cvs'a
ale gdzieś tam znalazłem, że WindowMaker-libs-0.62 ma te biblioteki
ze wlasnie WSoundPrefs wymaga WindowMaker-libs=0.62
moja wiedza jak wyżej napisałem jest niewielka
> - co do make to jest to poprawny komunikat, domyślnym targetem (celem?) jest 'all' i nie należy tego tłumaczyć
nie chodzi o 'ALL'
nie powinno być "Nie ma nic do roboty w `ALL'"
                     ^^
losiu
ps. sorry za tabulatory w poprzednim mailu, zapomniałem się
powiedzcie czy 'X'y zamiast pliterek w temacie, które widzę są z mojej
winy, no i jak tak to jak to poprawić?
--