czcionki w gnome/panel - themy

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Śro, 29 Sie 2001, 12:38:17 CEST

już kiedyś tak miałem, z rok pewnie temu -- jakoś sobie
poradziłem. teraz nie potrafię -- nie pamiętam, co pomogło.
otóż -- mam jakieś themy w gtk.themes.org, różne, wybierane
na łapu-capu, wersje 1.2 i 1.2.x -- wrzucam je najzwyczajniej
w gnomecc i instalują się jakby połowicznie -- niektóre okienka
(np. z skipstone'a) dostają ustawienia jak trzeba, ale głupi
panel, gnomecc, gnome-terminal i np. gimp wciąż mają tą
obrzydliwą helvetikę i szare tło w menu; przy wybieraniu własnej
czcionki podgląd też niewzruszenie pokazuje ten sam układ. coś
nie tak z themami (znaczy się "skórkami" :) czy "core" gnome'a
rządzi się innymi zasadami? a może coś jeszcze muszę wstukać?

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}