XTerm: inne zachowanie BS lokalnie i lokalnie via SSH

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Pon, 3 Gru 2001, 12:38:53 CET

Fri, 26 Oct 2001 10:41:19 +0200, Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> pisze:

> BackSpace z XTermie lokalnie działa OK. Tzn jeśli uruchomię ,,cat'' bez
> żadnych argumentów to mogę coś napisać i potem skasować to BS. Jeśli
> teraz zrobię ,,ssh localhost'' to BS po ,,cat'' będzie generował ,,^H''.
> Skąd ta różnica?

stty pokaże różnicę. To ustawienie informuje obsługę terminala w jądrze
(line discipline), jaki klawisz powinien powodować skasowanie znaku.

Można ręcznie ustawić przez stty erase '^H', ale nie wiem, co zrobić,
żeby było automatycznie. Poza używaniem rxvt / aterma zamiast xterma.

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/