OT: potrzebuje dobry modem ISDN

Radoslaw Kintzi radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Czw, 6 Gru 2001, 11:29:17 CET

On Fri, Nov 30, 2001 at 08:14:05AM +0100, Dariusz Wlodarczyk wrote:

> A po kiego ci ipppd ?
> Masz do tego bardzo ladnie chodzace CAPI4Linux produkowane przez AVM-a ktore
> nie potrzebuje do dzialania isdn4linux (aczkolwiek moze z nim
> wspolpracowac). CAPI odpala sie jako plugin do pppd zwyklego i prosciutko
> konfiguruje sie zarowno dialout jak i dialin

I jak rozumiem nie ma problemu z automatycznym zwalniamiem jednego kanalu,
gdy ktos probuje sie do mnie dodzwonic, lub ktos podnosi sluchawke, by
zadzwonic (i to nawet przy analogowym aparacie telefonicznym)?

--

Radosław Kintzi
radzio w pld.org.pl