Nowy luser PLD i kilka pytan.

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 6 Gru 2001, 15:19:04 CET

On Thu, Dec 06, 2001 at 03:09:53PM +0100, Piotr Goczal wrote:
> Witam!
> Wlasnie zainstalowalem sobie PLD i mam zamiar zaczac jej uzywac jako
> maszyny pracujacej tylko i wylacznie jako maszyna ipv6.
> Czy uwazacie to za dobry wybor?

pewnie :)

> Jakie uslugi w dystrybucji s "ipv6 ready"?
> Gdzie moge znalezc uaktualnienia do PLD (rpm'y)?
> Moje dotychczasowe doswiadczenia z linuxem to okolo 5 lat zabawy z roznymi
> redhatami, wiec jestem "troszke przyzwyczajony" do rpm'ow.
> Czy istnieje jakis odpowiednik "updates.redhat.com" w stosunku do PLD?
> Przeszukalem ftp.pld.org.pl ale nie znalazlem to podobnie wygladajacego
> katalogu.

Nie ma, bo nie ma (chwilowo) do czego robić tych updejtów :) Po prostu
nie wyszło jeszcze pld 1.0, więc na ftp leży po prostu świeży stuff.
Do updejtów sugeruje używania poldka, wucha lub apta (jeśli po v6 to
pewnie po http (http://ftp.ipv6.pld.org.pl), wuchem albo poldkiem, co do
apt to nie wiem, bo nie używam).

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-