Nowy luser PLD i kilka pytan.

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Czw, 6 Gru 2001, 15:59:09 CET

On Thu, Dec 06, 2001 at 03:21:25PM +0100, Jacek Konieczny wrote:
> Prawie wszystko. Raczej można się pytać co nie jest "ipv6 ready".
> Mnie właściwie brakuje tylko squida ze wsparciem dla IPv6.
eee?
połowa rzeczy która niby powinna być ipv6 ready nie chce po ipv6
działać...
Ot:
[undefine w chaos undefine]$ ncftp ftp.ipv6.pld.org.pl
NcFTP 3.0.4 (October 25, 2001) by Mike Gleason (ncftp w ncftp.com).
Resolving ftp.ipv6.pld.org.pl...
Unknown host "ftp.ipv6.pld.org.pl".

[undefine w chaos undefine]$ ftp ftp.ipv6.pld.org.pl
ftp: mismatch address family: Protocol not supported

lynx.. hm.. w tej chwili się nie chce połaczyć - nie ma rutingu do
ftp.ipv6... Do www.ipv6.pld.org.pl działa.