Nowy luser PLD i kilka pytan.

Piotr Goczal bilbo w mazurek.man.lodz.pl
Pią, 7 Gru 2001, 18:22:58 CET

On Fri, 7 Dec 2001, Jacek Konieczny wrote:

> Są dwa sposoby zapisu domen odwrotnych dla IPv6. Na razie przyjęła się
> tylko pierwsza. Jej główna zaleta, że wykorzystuje normalny rekord PTR.
> Jej główną wadą jest to, że taka domena jest długa i trzeba ją pisać "od
> tyłu", co jest dość kłopotliwe, szczególnie jak się deleguje poddomeny
> na różnych poziomach.
>
> Nowy sposób, to wykorzystanie jakiś takich binarnych rekordów. Jak
> widzisz powyżej ten zapis jest bardziej naturalny. autorzy binda
> najwyraźniej go promują, ale nie bardzo się przyjął.
> No i niektóre istniejące serwery DNS nie lubią takich "nowości" i np.
> [...]

Dzieki za odpowiedz. Najwazniejsze dla mnie zdanie z Twojej wypowiedzi to:

Na razie przyjęła się tylko pierwsza.

Wlasnie na podobna odpowiedz liczylem.
Choc przyznaje ze przy konfigurowania revdnsu niezle se na ^H^H^H^H
denerwowalem liczas te zera i zastanawiajac czemu mi nie rozwiazuje
adresu.

Piotr