tdfx_drv

Andrzej Dereszowski deresz w truml.art.pl
Wto, 25 Gru 2001, 15:19:05 CET

Czy DRI na moim voodoo3 kiedyś jeszcze będzie działać ?

Wszystko, co chciałoby to wykorzystać, dostaje sigsegv
(w funkcji dlopen()).

Ktoś kiedyś o tym wspomniał, że driver tdfx_drv.o jest
źle linkowany przez spieprzone binutils.

W związku z tym prośba - czy ta osoba byłaby uprzejma
wystawić/przesłać mi dobrego tdfx_drv.o ? A może
da się to skompilować bez kompilacji całego XFree
(jakoś nie mam siły zapuszczać tego na moim skromnym
sprzęcie) ? Chciałem sobie przez święta troche w quaka
pociupać.

Z góry wielkie dzięki

deresz
--
Otwieram oczy, odkrywam kołdrę, kolejny poranek ...
BOOT ERROR