Kilka zeczy. (fwd)

Grzegorz Zarnowiecki violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Śro, 19 Gru 2001, 13:46:54 CET

On Tue, 18 Dec 2001, ZyTeK wrote:

> Czesc. ;)
>
> Mam kilka mini spraw:
>
> 1. Czy ta lista troche nie ucichla ostatnio? Mniej maili do mnie
> dochodzi...
Lenie wstretne nie chce sie nikomu pisac ;)

> 4. Jak to jest z ALSA na PLD? Moge zainstalowac pakiety (mam 2.4.16 z
> paczki)? Czy musze samodzielnie kompilowac?
Chyba raczej tylko rekompilacja bo to jest dosc mocno zwiazane z jadrem

> 5. Mam PLD na i586 z iso dla i586 oraz na domowym i686 z tego samego iso.
> Jest jakis latwy sposob na upgrade wszystkich pakietow dla i686 na
> domowym komputrze ? Czy musialbym wszystko sciaganac i po kolei
> instalowac ?

Ja to wszystko zrobilem APT wystarczy w konfigu od apt zmienic z i586 na
i686 i zrobic upgrade

Zet