Czcionki?!

Adam Gorzkiewicz adgorz w wp.pl
Czw, 20 Gru 2001, 07:47:51 CET

Dnia śro 19. grudzień 2001 22:55, napisałeś:
> Witam.
> Mam pytanko:
>     Jak zmusić aplikacje bazujące na gtk (np. Galeon, Gimp) żeby pod KDE
> mieć polskie literki?  Trochę mi ich brak...(mam krzaczki).
> Pod IceWMami jest ok.
> Dzięki.
E "Centrum sterowania GNOME" - Biurko - wybór motywu - wykorzystanie wybranej
czcionki - deklarujesz jakąś iso8859-2.
To ustawienie wygeneruje Ci plik  ~/.gtkrc - najśmieszniejsze jest to, że w
środowisku GNOME ustawienie to wydaje się nie mieć znaczenia.
Na globalne ustawienia czcionek w gtk mają jeszcze wpływ pliki:
/usr/X11R6/share/gtk/gtkrc.iso-8859-2
/usr/X11R6/share/themes/>>wybrany temat<</gtk/gtkrc
~/.gtkrc-mine.
Subtelne zależności między nimi musisz rozwikłać sam. :-))
Powodzenia!

--
Adam Gorzkiewicz
adgorz w wp.pl