xdosemu

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Nie, 23 Gru 2001, 22:56:26 CET

On Sat, Dec 22, 2001 at 01:05:10PM +0100, Andrzej Dereszowski wrote:
> Tam nie ma w ogóle tej czcionki vga - chyba, że
> ktoś już to poprawił.
Na razie to czcionkę trzeba wziąć ze starszej wersji.
vga.pcf została przesunięta do standardowych fontów X-ów, tylko to trzeba
najpierw przebudować.  Może brakować jakiegoś linka.
Ja w ogóle teraz nie mam polskich krzaczków w rxvt i xtermie.
> No właśnie, a ja potrzebowałem pod X :-(
> Choć pod konosalą też jakieś krzaki zamiast standardowych
> znaków semi-graficznych (czy jak to się tam zwie - te prostokąciki itp.)
> Ale pliterki były.
Na konsoli z konta root-a odpala się w dos-ie:
egapl la +
keybpl la +
i przynajmniej część ramek powinna być widoczna.

Miłych Świąt, a jak komuś brakuje śniegu to niech mu jeszcze napada.
WF