nagrywanie CD

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 30 Gru 2001, 01:36:28 CET

On Sat, Dec 29, 2001 at 06:03:52PM +0100, sHizOr wrote:
> Czesc mam takie pytanko. Mam nagrywarke LG 8x i chcialbym moc skorzystac z niej pod PLD. Jakie zabiegi powinienem przeprowadzic zeby moc wypalac plytki pod PLD?

8080B ? Działa pięknie - zainteresuj się cdrecord-howto lub coś w ten
deseń. O,
http://www.ibiblio.org/pub/Linux/docs/HOWTO/translations/polish/html/CD-Writing-HOWTO.pl.html.zip
;)

--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846