bochs

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Pon, 4 Cze 2001, 19:00:06 CEST

On Mon, Jun 04, 2001 at 12:12:16AM +0200, Michal Margula wrote:
> witam :)
>
> komyś udało się to odpalić? mi się wywala na
u mnie w domciu działa (?) zarówno to co jest w repo jak i 1.2 (jutro upgradne
w CVS)

> # bochs: Cannot open vga font
zobacze jakie ja mam u siebie fonty. Ale chyba tylko to co standardowo
plus kilka TTF z windows. I wszystko gra jak nalezy.
Nawet instalacje windows 98 udalo mio sie przeprowadzic :)
(chociaz do konca nie doszlo - blue screen)