mozilla 0.9.1

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 24 Cze 2001, 02:03:56 CEST

[sobota, 23 czerwiec 2001], Andrzej Dereszowski napisał(a):

> A to syf.
> Z tego projektu już chyba nic dobrego nie będzie ...

Eeee tam. Ja jestem dobrej myśli, bo u mnie chodzi dobrze (nie super,
nie hiper), ale dobrze. Poziom awaryjności mniejszy niż NN 4.7. Strony
wyglądają lepiej, chociaż coś z tą javą nic nie wymyśliłem.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter