Sendmail

Dariusz Siedlecki siedar w zsk.lub.pl
Pią, 18 Maj 2001, 13:26:39 CEST

> Tpnet? Ten nowoczesny łańcuszek szczęścia? Dwa wyjścia na świat i oba
> obciążone w 100%? Największa firma Europy środkowo-wschodniej?
Hum, ja mam Pro Futuro, oni maja Lacze do Polpak T i tak leci w swiat, a
wraca przez Telia, musze przyznac ze transfery w Polsce mam nie najlepsze,
ale ze swiata, np. USA leci 20-27KB/s czy laczu 256Kb/s
W domu sobie squida postawilem i parenta na squida z serwerka na laczu PF,
kto by pomyslal ze z USA przez SDI ciagne 11KB/s ;-)))

To tak troche of topic.

Pozdrawiam
siedar w lub.pl
What is the biggest bug of Microsoft  ?