acl

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 23 Maj 2001, 13:38:41 CEST

On Wed, May 23, 2001 at 12:06:55PM +0200, MarcinG wrote:
> UNIX in general. A filozofia Apple... "you needn't know". To sie˛ kłuci,
> pomimo szeroko zakrojonych prób uczynienia linuxa user friendly.
>

> pomijajac filozofie wszelkiego rodzaju, bo mnie nie interesuja (zwlaszcza
> pseudofilofie komputerowe), jeszcze raz pytam o oprogramowanie na Linuksa.
>
> Zreszta... Moja filozofia jest taka: siadam do komputera i mi dziala - jak
> nie dziala to jest do D. Jesli uda mi sie zainstalowac Linuksa i bedzie
> dzialal jak powinien dzialac system operacyjny i nie bede musial zastanawiac
> sie czy cos wpisalem, czy nie, bo to powinno byc tam a nie tam, to bede
> [...]
I tym sie roznimy. Bo do Ciebie nie dociera ze komputer moze dzialac na
wiele roznych sposobow. I nie koniecznie chodzi czy na tapecie bedziemy
miec naga pania czy nagiego pana. Wiec na Twoim miejscu zostalbym przy
maku. Poniewaz konfiguracja komputera to wlasnie to wpisywanie roznych
rzeczy w rozne miejsca. Niechcesz tego robic nie rob i pracuj na macu, i
sprobuj zrozumiec ze nam nie odpowiada to jak mac pracuje chcemy czegos
innego i dlatego urzywamy Linuxa bo mamy mozliwosc zmiany jego sposobu
dzialania w naprawde bardzo duzym zakresie. Takie podejscie wielu
ludziom odpowiada ale wymaga to tez dosyc duzej wiedzy jak nie chce Ci
sie jej zdobywac to nie ma sprawy pozostaniesz w swiecie maka i
windowsow. Zeby rozwiac Twoje watpliwosci LINUX NIE BEDZIE DZIALAL OD
RAZU bedziesz musial cos tam gdzies wpisywac, zeby sie dowiedziec co i
gdzie bedziesz sie musial uczyc, czytac dokumentacje, itp. Niechce Ci sie nie
ma sprawy ale nie psiocz bo nie wypada. Poprostu czlowiekowi ktory nie
chce sie uczyc nie wypada psioczyc na tych ktorym sie chce.

Pozdrawiam
Lukasz

PS EOT
--